ivrAgent
De ivrAgent maakt het voor consulenten mogelijk om individueel hun eigen status aan te passen.
Hiermee geeft u uw agenten alleen de rechten die ze nodig hebben en kan iedere agent zichzelf aan en afmelden.
Vanuit ivrManager kunt u centraal beheren welke rechten afzonderlijke agenten of groepen agenten hebben.
Bijvoorbeeld het recht om eindbestemmingen zelf te wijzigen of queue-pop- up instellingen zelf te bepalen.
Tevens is er een mogelijkheid tot automatisch aan/afmelden bij het inloggen op de werkplek.
De dienst een box aan en afmelden kan op 7 manieren:
- Via de ivrManager tool als beheerder
- Via de ivrManager website als beheerder
- Via de ivrAgent tool op je pc
- Via de ivrAgent web versie
- Via de website koppeling
- Via de telefoon dienst
- Via een sms dienst
In deze handleiding wordt het gebruik van de verschillende functies van ivrAgent uitgebreid besproken.
Mocht u toch nog vragen hebben, neem dan contact op met onze supportafdeling. Zij beantwoorden graag uw vragen.
Heeft u nog vragen? Neem dan Contact met ons op, we helpen u graag een keuze te maken of om u verder te informeren over de mogelijkheden.