ivrAgent

De ivrAgent maakt het voor consulenten mogelijk om individueel hun eigen status aan te passen. Hiermee geeft u uw agenten alleen de rechten die ze nodig hebben en kan iedere agent zichzelf aan en afmelden.

Vanuit ivrManager kunt u centraal beheren welke rechten afzonderlijke agenten of groepen agenten hebben. Bijvoorbeeld het recht om eindbestemmingen zelf te wijzigen of queue-pop- up instellingen zelf te bepalen. Tevens is er een mogelijkheid tot automatisch aan/afmelden bij het inloggen op de werkplek.

De dienst een box aan en afmelden kan op 7 manieren:
- Via de ivrManager tool als beheerder
- Via de ivrManager website als beheerder
- Via de ivrAgent tool op je pc
- Via de ivrAgent web versie
- Via de website koppeling
- Via de telefoon dienst
- Via een sms dienst

In deze handleiding wordt het gebruik van de verschillende functies van ivrAgent uitgebreid besproken. Mocht u toch nog vragen hebben, neem dan contact op met onze supportafdeling. Zij beantwoorden graag uw vragen.

Heeft u nog vragen? Neem dan Contact met ons op, we helpen u graag een keuze te maken of om u verder te informeren over de mogelijkheden.


ContactMakers

De specialist in bereikbaarheidsoplossingen.

Beleasy

Wij leveren zakelijke telefonie, servicenummers.

Creditsysteem

Het alternatief voor 090x servicenummers.