ivrScript
Massxess biedt klanten de mogelijkheid tot het draaien van een eigen IVR "carrousel"
Applicatie waarmee gesprekken via een 090x servicenummer worden doorverbonden
naar (beschikbare) consulenten.
De beller belt een 090x servicenummer en krijgt een passende welkomstboodschap te horen welke zelf is aan te passen, bijvoorbeeld:
"Welkom bij ...., er volgt nu een kort keuzemenu."
De beller krijgt nu een menukeuze te horen met bijvoorbeeld 3 keuzes.
Het aantal keuzes en de teksten kunnen door u zelf bepaald worden.
Keuze 1: De beller kan zich laten doorverbinden met een willekeurige vrije consulent.
Er wordt net zolang doorverbonden tot er wordt opgenomen.
Keuze 2: U kunt direct voor een consulent kiezen, dit door middel van een boxnummer.
Indien een van de consulent in gesprek is, of niet beschikbaar dan hoort de beller dit en keert hij/zij terug naar het hoofdmenu.
Keuze 3: De beller kan een keuze maken uit de aangemelde en beschikbare consulent.
Iedere consulent kan een eigen tekst inspreken waarbij de klant door op bijvoorbeeld op 1 te drukken wordt doorverbonden met de betreffende consulent.
Door op een andere toets te drukken, krijgt de bezoeker de tekst te horen over de volgende beschikbare consulent.
De consulent worden willekeurig aangeboden waardoor iedereen gelijke kansen heeft op gesprekken.
De consulent ontvangt nu een gesprek van het 090x servicenummer zodat direct duidelijk is dat het om een "carrousel" gesprek gaat.
Wanneer er wordt opgenomen volgt er een fluister prompt.
Via een ivrManager account kun je als beheerder consulenten toevoegen, en verwijderen.
Tevens krijgt je als accounthouder een totaaloverzicht van alle minuten, inkomend en uitgaand.
Daarnaast kun je per consulent real-time een overzicht verkrijgen van het aantal minuten, per uur, per dag en per maand.
Je kunt ook een bepaalde periode selecteren om zo aan de hand van het aantal minuten de uitbetalingen te berekenen.
Voor iedere consulent is tevens een inlogcode beschikbaar, hiermee kan de consulent, zich aan- en afmelden en tevens haar eigen statistieken bekijken. Aan en afmelden voor de carrousel kan via het web of telefonisch, ook kunnen consulenten hun eigen welkomst teksten aanpassen.
In de rapportage kan je onder meer ook terugzien hoeveel minuten iemand binnen een bepaalde periode is aangemeld en beschikbaar is geweest voor de dienst. Een groot voordeel is dat de operators zelf toegang krijgen tot een persoonlijke rapportage waardoor onduidelijkheid naar de operator wordt voorkomen.
Deze dienst is uitermate geschikt voor:
- Paragnosten
- Spirituele bellijn
- Helderzienden diensten
- Online consult diensten
- Webcam diensten
Heeft u nog vragen? Neem dan Contact met ons op, we helpen u graag een keuze te maken of om u verder te informeren over de mogelijkheden.